för mkt ahlgrens bilar...

HCZ är king. plötsligt känner jag mig riktigt sugen (och ganska bra) på att åka skridskor. förhoppningsvis är det inte såååå kallt imorgon så jag o sandra får spela lite hockey igen :)
men han (tränaren?) som sitter och kollar när de andra halkar omkring på isen verkar lite läskigt. han skrattar precis som "säg mamma"-tomten på julafton. och det är läskigt.
 
ojoj ni skulle bara vet vad mkt onyttigt jag ätit. mår lite illa nu. försökte bli av med lite godis genom att tvångsmata R, som nästan aldrig äter sånt, med en del. han fick nog i sig för mycket, för nu ligger han avsvimmad här brevid. eller sover han bara..?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vaaaaakna nu! Eller du kanske redan är vaken men inte på msn. När ska vi fara?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback