drömmer

min kväll:
så ska det låta + hey baberiba (skitdålig humor, men jag är barnslig) + HC Z + godis + chips. 
 
R ska börja jobba vid tolvtiden imorgon och skulle alltså få sovmorgon om han ville. men nej, för han ska kliva upp och kolla på formel1 klockan 04.55! fyfan. ibland undrar man ju hur folk är funtade. han blev som han blev - men inte som han skulle, ungefär...nånääää :*
 
om cirkus en vecka får jag åka hem till haparanda. där ska det inte vara nån jäkla skitsnöstorm varenda dag, utan solen ska skina så man får fräknar i ansiktet och det kommer droppa från taken och vi ska ut på isen med alla hundarna och pimpla upp massa abborrar.
sådeeeeetså.

Kommentarer
Postat av: Sandra

brukar du få fräknar? :O har jag då aldrig märkt ;)

Postat av: jonna

näää, egentligen inte. bara när jag var liten... :P men det var alltid så kul tyckte jag.

2006-03-31 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback