blä

ååh det här var en dålig dag.
när jag vaknade på morgonen kände jag mig mer död än levande. ute var det otrevligt höstväder och jag blev nästan rädd att jag sovit i flera månader och missat sommaren, och nyss snöade det så det kan faktiskt hända att vi just snabbspolats fram till december 2006. hade seminarium som jag inte orkat läsa särskilt mycket till (men det löste sig visserligen ändå) och just nu känner jag mig bara sjuuuuk.
inte ens madonna-aerobic-passet känns särskilt lockande, jag vill hellre ligga i soffan och äta glass. och då är det illa.

Kommentarer
Postat av: mor

vill bara säga att här uppe i norr har det varit en underbar dag. vi har gått på isen i en timme med våra fyra tussar. valparna fick vi bära emellanåt.
Detta är den bästa tiden på året! Avundsjuk?

2006-03-27 @ 22:52:49
Postat av: jonna

avundsjuk? hrrmmppf... här snöar det. :(

2006-03-28 @ 12:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback