åo shit.

R har gjort någonting hemskt - det ligger en marabou chokladkaka på bänken i köket. en med apelsinkrokant! åååh jag kan ju inte stå emot sånt, för det är verkligen det godaste jag vet. detta blir en riktigt pärs, jag skulle ju försöka äta nyttigare denna vecka..
 
såg "allt om min mamma" idag, och imorgon (nej torsdag..?) blir det nog till att diskutera kring könsroller och sånt i filmen. och prata om den där jäkla feministboken som jag ännu inte lyckats läsa ut, den fungerar alltför bra som sömnmedel på mig.
 
och jag vet inte vad jag ska ha för färger här.
helt plötslig fick jag så många olika valmöjligheter, och precis som durkheim sa så blir jag osäker och förvirrad av det. kommer snart börja uppleva känslor av meningslöshet på grund av detta.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

såg vi inte den filmen på en spanskalektion någon gång? Och Pedro Almodovar har regiserat den..? :)

2006-03-14 @ 22:07:35
Postat av: Jonna

japps, det gjorde vi minsann och den var full av knark, prostitution och transor. vi såg även "habla con ella", den med tjurfäktaren. eller hur var det nu? nån låg iaf i koma.

2006-03-15 @ 10:43:21
Postat av: Kajsa

Ja just det och vi såg nån som hette choklad och chili nånting :D

2006-03-15 @ 10:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback