torsdag

gjort idag:
 
- kippt mig. senast jag gjorde det var i somras... men hon sa att det inte var så slitet iaf. och jag har samma hårfärg som madonna. jag skulle inte klara av att vara frisör och behöva prata sådär mycket hela tiden. ja okej, klippa hår kan jag ju inte heller...
- ätit frukost/lunch på frasses... nyttigt ja jag vet.
- bowlat med amanda och R. jag var kingig och vann. trots att jag håller klotet med fel fingrar och därför får jätteont efter ett tag. lappen med resultatet ska ramas in och hängas på väggen.
- varit på bio och sett narnia-filmen. den var ju riktigt bra, som sagan om ringen-filmerna men barnvänligare :) passade mig utmärkt.
 
nu är det väl dags att sova snart.. eller det kommer nog inte bli mycket till sömn inatt, med tanke på hur mycket valparna sovit under dagen. det här är verkligen som att ha barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback