och än slank det dit...

vägarna här är verkligen glashala nu.
när man cyklar får man tillämpa "anti-broms-och/eller-sväng-tekniken" för att inte ramla. på väg till skolan var jag dock tvungen att bromsa för att folk absolut inte kunde gå på sidan av vägen, vilket ledde till nån slags bredställsglidning i några meter. men nej jag klarade mig utan att falla.
 
så cykla gick alltså bra, men att gå - nej det var på tok för avancerat för mig.
schwich sa det bara och vips så stod jag inte upp längre.
 
- hehe ... nej det gjorde inte ont alls... ingen fara..
 
#&%¤"%(¤"@[#%&


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

inte bara jag som landade på rumpan då?

2006-01-24 @ 23:45:20
Postat av: Nyfiken

gillar hur du skriver

Postat av: Jonna

hehe, nej du var inte ensam om det.
tackar :)

2006-01-25 @ 09:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback