efterlängtad (?) comeback

Jag har inte rört en innebandyklubba på två hela år. (LÖGN! det står en i mitt rum och jag brukar flytta på den när jag t.ex. dammsuger...)
Men idag var det dags för comeback, och varför hålla på och mesa med träningar och sånt? Nej här var det match direkt som gällde! Jag skulle vela skriva att det var en livsviktig och avgörande match i elitserien, men det räcker med en lögn per blogginlägg. Jag skulle också vela skriva att jag glänste och sprutade mål, men njäääh. Ska försöka hålla mig till sanningen.
 
Jag kände mig som en yr höna - en yr höna med andnöd.
Här snackar vi verkligen en helt annan och mycket värre trötthet än den man drabbas av efter ett aerobicpass. Det gjorde nästan ont i bröstet, precis som när man åker skidor och det är kallt ute. Vad har hänt med min kondition?!
 
nåja, vi vann iaf, det var huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Sandra

... ja, men man blir ju bra på det man tränar :P vi har ju ingen innebandy-kondis längre :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback