arma armar och konstapel melin

jag litar inte riktigt på mina händer och armar just nu. när jag dricker vatten måste jag hålla i glaset med båda händerna så att jag inte tappar det på min kära lilla dator, som förmodligen inte skulle bli så glad. POFF skulle det säga, blixtra till lite och sen börja brinna. (kan det börja brinna av vatten..?) 
ja, att armarna inte lyder är alltså en biverkning av forzan.
 
läste martin melins blogg nyss. den är lite kul, men det var inte det jag skulle skriva. nej jag skulle informera er om att jag nu sitter och nynnar på den där hjalle och heavy-låten om martin. kommer ni ihåg den? jag minns hela texten, eller refrängen iaf.
konstapel melin, du är snygg du är bra
käkar handgranat till frukost du är allt en tjej vill ha
men konstapel melin, här finns ingen kokosnöt
och ingen vill ju hjälpa dig fast du är så söt, konstapel melin.
  
 
jaaa, det är pinsamt men vi hade hjalle och heavy-skivan hemma.
och jag och systrarna tyckte den var jättebra.
usch, nu får jag skämmas resten av livet. vem köper hjalle och heavy-skivan?!
 
fan vad långt det blev.

Kommentarer
Postat av: Isak

Ursäktamigdå men jag har faktiskt köpt den första som kom ut.. brorsan köpte andra..

Postat av: Jonna

haha. men du, jag tror faktiskt att vi hade tvåan vi också.. eller tror och tror. jag vet.

2006-01-14 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback