skit!

Alltså jag är inte särskilt bra på datorer. Vår personlige datorfixare hemma i Haparanda har många gånger suckat över min kära lilla dators tillstånd och även påpekat att jag borde gå en kurs i hur man tar hand om den på bästa sätt.
Så när jag då lyckas installera något program rätt eller lyckas lösa ett problem känner jag mig duktig (okej denna gång handlar det om något så avancerat som att installera winamp...) och börjar genast drömma om hur jag sitter vaken hela nätterna och kodar väldigt avancerade program och liknande.
 
Men, i nästa sekund lyckas jag inte ens få mina låtar att öppnas och de där fantasierna försvinner ganska snabbt. #%((¤"!%#/! varför funkar det inte!?
 
__________________________________________
okej, problemet var så töntigt enkelt så jag vågar inte skriva vad jag gjorde för fel. sandra kunde hjälpa mig på ungefär tre sekunder.
skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

PANG! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback