på bibblan ska det vara tyst!

imorgon ska våran arbetsgrupp träffas och förbereda oss inför torsdagens seminarium. jag har blivit lovad att få gå därifrån tidigare för att hinna med ett träningspass vid 12 som jag bara inte kaaaaan missa.. hmm.
vad tycker ni om mina prioriteringar?
  
men jag har försökt förbereda mig så mycket som möjligt. ska minsann vara ruskigt effektiv imorgon så har jag gjort rätt för mig.
satt på universitetsbiblioteket i nån timme idag och försökte lära känna Marx ytterligare lite bättre.
men om jag ska kunna koncentrera mig ska det vara tyst, och det ska inte sitta en kille brevid mig med ett kexpaket. och han ska inte trycka in kex efter kex i käften med ungefär 5 sekunders mellanrum. jag hade sån lust att kasta iväg det där paketet, eller sticka en penna i ögat på honom (eller varför inte bara flytta mig? näää, så kan man ju inte göra..).
sen efter ett tag frågade han om jag också ville ha.. hmm. då kunde jag ju inte vara riktigt lika irriterad längre. jobbigt. men jag kunde inte ta ett kex heller för jag hade tandkrämssmak i munnen och tänk om han gett ett förgiftat kex åt mig?!
 
äh, jag verkar vara redo för sängen. eller hispan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback