OS för hela slanten

alltså det är tur att det är OS på tv nu, fasen så trist jag skulle ha annars. peter jihde och hans mystiska frisyr är mitt främsta sällskap denna helgen. ikväll planerar jag att sitta här och tycka synd om mig själv... alldeles ensam.
nånäää, så farligt är det inte. :)
 
annars:
- tokigt att man blir så besviken över att Anja "bara" fick brons.
- rostade solroskärnor är riktigt gott.
- Britta Norgren är min nya idol. ojoj. jag hade hjärtklappning under stafetten, men usch vad tomt och snopet det kändes efteråt.
- jag har vunnit en snygg
blogg-tröja. när den kommer måste jag leka modeblogg en sväng och visa bilder. :)

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

Nu ligger tröjan i en gul brevlåda! Förlåt att det dröjde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback