news

senaste nytt:
 
- lillasysteryster fick körkort idag. eller nej själva kortet fick hon ju inte, men hon klarade uppkörningen. känns konstigt (jag fick ju körkort nyss för tusan!) och nästan farligt, inte fasen skulle jag våga åka med henne :0 hehe. hoppas du inte läser detta...
 
- jag har blivit sambo. aaarh! ja det är kul, men lite läskigt. jag hade ju just vant mig vid att bo ensam, att inte behöva låsa dörren när man går på toa och kunna sprida ut alla mina saker över hela lägenheten. nåja, nu förvöntar jag mig att bli bortskämd med färdiglagad middag efter varje träning o.s.v. :)
 
- curlingdamerna är king. R håller på att packa upp sina saker medans jag sitter här i soffan och skiker och hejar. man kan ju hoppas att han blir lite peppad av hejningen eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback