kramp!

alltså den här jä*la uppgiften som ska skrivas...
jag har nu gått igenom alla punkter som ska tas upp (plus lite till) och jag tycker minsann att jag har ord-bajsat på riktigt ordentligt. men jag måste ännu fylla ut minst en sida till.
ska jag skriva en saga?
en väldigt lång dikt?
ett klagobrev?
eller kanske ett recept på en riktigt god kycklingpaj? (det kan jag!)
 
nej inte tusan vet jag. jag är dålig på sånthär.
och nu har jag drabbats skrivkramp, eller iaf rapport-skrivkramp (bloggandet är det inget fel på). det är den värsta sorten av skrivkramp och kan endast botas med ett sprillans nytt avsnitt av OC samt en riktigt god chai latte.
jag beräknas vara redo att ta mig an skrivuppgiften igen efter klockan 22.00 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback