jonna är...

jonnaär
 
Jag tyckte det här såg kul ut... så nu tänker jag härma alla andra. yepps.
 
"Jonna är en liten filuring som inte funnits på denna jord så värst länge."
njääääh, så liten är jag inte, och jag börjar ju nästan bli gammal snart... :O
 
"Relationsrådet med Kitty och Jonna är hjälpcentralen för dig med relationstrubbel."
oj, vilket ansvar jag fick helt plötsligt. men okejrå, jag har ju sett några avsnitt av dr. Phil, så vi kan ju alltid försöka...
  
"Jonna förmedlar yoga på ett fantastiskt och pedagogiskt sätt och är älskad av såväl..."
jag? yoga? njaaah, eftersom jag är smidig som ett kylskåp har jag inte vågat testa det. men efter detta borde jag kanske ge det ett försök. vem vet, jonna är kanske en naturbegåvning.
 
"Jonna är väldigt snäll, fast virrig och jättedålig på kommatecken och så är hon rätt så ordblind"
Bah, det är jag väl inte alls det! jag är ju en sån som ska hitta stavfel och liknande överallt. och jag kommaterar som en gud, lovar ;P
 
"Jonna är barnhemsbarn och när det dyker upp en gorilla blir hon lika rädd som alla andra. Gorillan väljer henne!"
Men fy vad läskigt. som kingkong fast barntillåten.
 
"Jonna är på en fest hos sin kompis. Hon blir så full att hon somnar."
Nej, det har ALDRIG hänt. jag lovar och svär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback