Fredagsfyran v07- 06

Tema: Kläder


1. Hur ofta köper du kläder?
oj, inte särskilt ofta tror jag.. eller jag köper väl om jag hittar nåt jag trivs i antar jag. men just nu är jag mest ute efter träningskläder, det är nästan roligare att köpa än vanliga kläder! :) och jag använder träningskläder betydligt oftare än sånadär glammiga partylinnen och sånt (har jag sådana?!)
 
2. Vad tycker du om din klädstil?
ibland önskar man att man var lite mer insatt och orkade hålla på o fixa, menmen.
 
3. Brukar du köpa kläder av något speciellt märke?
Nej det brukar jag inte.
 
4. Brukar du skänka kläder?
har inte gjort det på ett bra tag. men hemma brukade vi rensa garderoberna någon gång då o då och skicka iväg med röda korset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback