Fredagsfyran v.05-06

Tema: Ekonomi


1. Tycker du att du sköter och tar hand om dina pengar bra, varför?
Ja, det tycker jag minsann att jag gör. för att jag är snål... ehrmmm... ekonomisk! Men de där fonderna skulle man ju kunna läsa på lite om, om man hade haft tid och intresse. jag låter dem vara som de är så kan ingen skylla på mig om det sen går åt skogen med dem. eller tusan, det kan man ju visst.
  
2. Om du skulle vinna en miljon, vad skulle du göra med pengarna?
jag skulle inte låna lika mycket pengar från csn ... eller nej, jag vill resa, åååh vad jag har blivit ressugen nu!
 
3. Hur ofta tycker du man ska unna sig något? Hur ofta gör du det?
imorgon vill jag unna mig ett par nya träningsskor. hur ofta det blir annars vet jag inte riktigt.
 
4. Sparar du till något speciellt just nu? Hur mycket sparar du?
nej, jag har sparat! eller... pengarna som blir över varje månad sparas ju på kontot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback