föreläsning och ordbajs

Kom just hem från en föreläsning om ätstörningar med bl.a Emma Igelström. Och oj vad intressant det var! Satt verkligen helt förstummad när hon berättade om allt hon varit med om.
och hur någon kan vinna ett EM-guld när man är 14 år gammal kan jag inte förstå..
 
synd att det inte är något bra på tv ikväll, för jag blev ju faktiskt klar med rapporten som ska in imorgon men jag kan inte lägga mig förän efter tolv.. måste ju boka en plats på det nya nike-passet som det är premiär för nästa vecka!
och på tal om den där rapporten.. maken till ord-diarré får man ju leta efter. slängde in nån halvbra jämförelse med Durkheim också för att verka smart. om läraren sen köper det eller bara skrattar åt mig får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback