JA!

Puuh, vilken final, vilken urladdning.
Sandra jämförde det med nyårsafton, och det var en mycket bra jämförelse tycker jag. Först värsta jippot, sen pang! pang! pang! och vips så var det över. Bara sådär.
Festen fortsätter nu i tv400. Tack så mycket för det säger alla vi som inte har den kanalen och istället fick Jordan rättsläkare och några avhuggna kroppsdelar i rutan. Jag vill också vara med på idolfesten, juh! (Ja, vi är besatta. Men Markus är cool. Och vi hade hans pappa som bilskolelärare. Det ni.)
 
(förresten, snygga haparandabladet-löpsedlar vi fick se i övertorneå :) )


Kommentarer
Postat av: mor o far

ja, vi såg förstås Haparandabladets snygga löpsedlar.
Och hade du varit hemma nu, så hade du kunnat följa efterfesten - tillsammans med Allis.

2006-12-01 @ 23:55:09
Postat av: mor o far

ja, vi såg förstås Haparandabladets snygga löpsedlar.
Och hade du varit hemma nu, så hade du kunnat följa efterfesten - tillsammans med Allis.

2006-12-01 @ 23:55:20
Postat av: mor o far

ja, vi såg förstås Haparandabladets snygga löpsedlar.
Och hade du varit hemma nu, så hade du kunnat följa efterfesten - tillsammans med Allis.

2006-12-01 @ 23:55:52
Postat av: Jonna

Jag himlars, efterfest + busallis, vad bra det hade vart.
men hej, ska du inte intervjua idolen nåt sen? ;)

2006-12-02 @ 09:37:30
Postat av: mor

visst vore det kul att intervjua marcus, men, men. jag kan ju inte klampa in på mariannes område.
jag får gotta mig åt kamprad...

2006-12-02 @ 16:50:44
Postat av: Jonna

Äschdå, får hon den eftertraktade intervjun. nåja, kamprad är kanske lite häftigare trots allt... men inte riktigt lika snygg ;)

2006-12-02 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback