ibland måste man städa...

Telefonsamtal med R här om dagen (jag var disträ som vanligt).
- Vad har du gjort idag då?
- Öhh.. pluggat... och städat.. och tränat... och... NEJ VÄNTA. Sa jag nyss att jag har städat? var kom det ifrån? för det har jag ju inte.
 
Och vips så gick jag från ordningsam hemmafru (nåja) till lögnare. För att ställa allt till rätta har jag nyss städat hela lägenheten, eller ok jag dammsög (samma sak).
 
Förresten ser det ljust ut på träningsfronten. Pappa ringde och meddelade att det körs hela 5 combatpass medans vi är hemma. BC på finska, det blir nästan lite spännande :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag tror du börjar behöva sålla dig till CAA...

Postat av: jonna

är du med där? ;)
(och går det att kommentera nu...?

2006-12-19 @ 20:42:18
Postat av: Fredrik

Jag är en fullvärdig medlem av CAA.

Konstigt vore annars.. ;)

2006-12-20 @ 11:34:30
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

hehe, det ante mig.
nog hade jag kunnat köra step eller aerobic också, men jag misstänker att det blir aaaaningen svårare när det är på finska. med combaten gör det ju inte så mycket att jag inte förstår ett jota av vad instruktören säger :D

2006-12-20 @ 22:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback