För andra gången uppstånden ifrån de döda

Nej dra mig baklänges på en tallkotte!
Fick ett infall och försökte få igång min bärbara dator, och tror ni inte den funkar som vanligt nu? Det är nog helt enkelt så att den bara klarar av att arbeta en vecka eller två, och sedan måste dra sig tillbaka några veckor för att vila upp sig inför nästa arbetsperiod. Stackarn bränner ut sig annars.
 
Nu har jag alltså inte längre någon bra orsak till varför jag inte ens börjat skriva pm:et som ska lämnas in redan på måndag. Äschdå.


Kommentarer
Postat av: jonna

nej jag vet, det låter jättekonstigt. det var någon av programledarna i det där hemska ordjaktsprogrammet på tv4 som sade så ibland. och det fastnade...

2006-12-02 @ 22:57:34
Postat av: Fredrik

Alltså baklänges över en tallkotte låter inte alltför bekvämt.

Postat av: Fredrik

Det programmet ska man se på om man favoriserar hjärntvätt, det hela känns lite B. Iofs inte om man nu skulle vara där och vinna pengar, det är en annan femma, men ändå.

Börjar dock bli lite nyfiken hur det skulle kännas att bli dragen baklänges över en talkotte. Kanske behöver man flertalet för att få en önskad effekt. Fast det skulle kanske inte se så himla friskt ut att rulla omkring utanför lägenheten på en tallkottsbädd heller. Tror vi lämnar det hela åt fantasin..

2006-12-03 @ 11:45:15
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback