Börjar bli rastlös

Åååh vad segt, jag vet inte vad jag ska göra.
- Men uppsatsen då? Den är väl inte klar ännu?
- Eeehhh.
 
Saken är den att jag sitter och väntar på ett mail från handledaren. Där ska det stå att texterna jag mailade in igår var fantastiska och att jag måste vara extremt begåvad och något av en talang när det gäller att skriva rapporter och liknande. Och att han anser att uppsatsen redan är klar, trots att intervjuerna lyser med sin frånvaro. Eeehrm.
 
Nej kanske inte. Men jag väntar faktiskt på ett mail.
 
Och mina enda planer för dagen är 2½ timmes träning om.. 1, 2, 3 ... 7½ timmar! Fyfasen vad segt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då kan du ju börja planera vad du ska packa med dig när vi åker hem om... ja, bara 3 dagar! Wiii...

2006-12-18 @ 12:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback