att orka

Att cykla är effektivt, det går snabbt och kräver relativt lite energi, jämfört med promenader som går sakta och gör en trött.
När all snö och is (till vår förtvivlan) smälte för någon vecka sedan var det plötsligt riskfritt att cykla igen, men då visade det sig att mitt (eller rättare sagt min cykels) bakdäck var platt. Jag äger ingen cykelpump och var alltså tvungen att ta mig ända bort till Sandra (ungefär 4 hus västerut(?)) för att låna en. Det uppfattades som alldeles för jobbigt och därför har jag de senaste veckorna promenerat överallt.
Logiskt?
  
En gång hade min lillasyster en lärare (vikarie?) som skrev cyckla. eller så har jag hittat på det själv.
cykla, cykla, cykla... konstigt ord.
 
Vad skulle jag få ut av det här? Har inte den blekaste...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tror jag vet precis vad du ville ha ut av det. En anledning till att inte skriva på din uppsats som ligger där bredvid och viskar "du BORDE jobba med mig!!"

;)

Postat av: jonna

pffft, vilken befängd idé!

2006-12-08 @ 09:10:13
Postat av: Fredrik

Eller hur! ;)

2006-12-08 @ 12:52:23
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback