surströmming, sågbehov och studier

Kom just hem från en surströmmingsmiddag med H, K och K's kusin från schweiz. riktigt gott var det, och luktade nästan ingenting heller. nu planerar vi att äta kräftor nån kväll, det har jag nog bara gjort en gång i mitt liv.
Kameran var med, men blev på något konstigt vis liggande i väskan hela kvällen. synd.
 
Imorgon vill jag köpa en såg så jag får de här jädra tavlorna klara i år. blir tokig när allt ska ta så lång tid, ska det göras så ska det göras på en gång!
Men imorgon är det även seriöst pluggande inför fredagens seminarium som gäller. hallå, varför kan vi inte mjukstarta terminen med en veckas pysslande, inplastning av böcker och ritande av namnskyltar, som förr i tiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback