Premiärdagen!

En gång i tiden var även jag en sån som höll för näsan och påstod att surströmming, det går helt enkelt inte att äta utan att få kväljningar. då var jag väl en 13-14 år kanske och i någon slags mat-trotsålder, men både innan och efter det har jag minsann ätit varenda år. och nuförtiden tycker jag faktiskt att det luktar ganska gott... eller nej, men jag blir iaf sugen att äta lite.
 
mat
 
såhär såg det ut på vårat matbord för ett tag sen. okej, jag erkänner att allt är lagt sådär prydligt bara för att vi skulle få en fin bild. och papperstallrikar kan vara ganska praktiskt om man vill bli av med allt som luktar så fort som möjligt efteråt.
ni som inte tycker om surströmming ska få en bild som får er att fortsätta med det. varsågod, såhär såg rens-fatet ut:
 
rester

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det såg ju fint ut iaf... tur att inte lukter kan spridas via nätet ;) på IKSU luktade det inte heller gott, månne om det berodde på premiären?! Hur blev håret?

2006-08-17 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback