voine voine

alltså det är lite farligt att vara här - man äter hela tiden.
i umeå (eller i lägenheten i umeå iaf) finns det inte ett proppfullt kylskåp eller massa godis, popcorn, tårta och liknande överallt. men här, huh... jag kommer återvända till umeå med tre kilo extra mage.
 
fast jag och stina funderar faktiskt på att gå på spinning här nån dag, det skulle vara skönt.
 
mitt läsande i boken om vetenskapsfilosofi har väl inte gått särskilt bra. istället har jag pluggat historia med amanda, så om det dyker upp nån fråga om berlinblockaden, kubakrisen eller vietnamkriget på tentan har jag koll. annars..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då ska du minsann gå på spinning med mig här också :P

Postat av: Jonna

men.. här har man ju inget att välja mellan! det är ju nästan mitt enda alternativ :) och sen är det ju ungeför 3% chans att vi kommer iväg..

2006-04-11 @ 09:06:39
Postat av: isse

hördu jonna, har du aldrig nå åsikter om nåt?

2006-04-11 @ 10:50:37
Postat av: jonna

hmm, behöver jag rasa lite över någonting tycker du? :) jag tycker big brother är äckligt fjantigt, hoppas det duger.

2006-04-12 @ 00:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback