usch och fy

nu verkar statistik-funktionen här på webblogg vara fixad. tyvärr verkar den vara nollställd också? jag grinar lite i smyg just nu. det enda beviset på alla tusen besök är ju borta. 
 
och till på köpet finns det bensen i fanta, den enda kolsyrade sliskeläskeblask man kan dricka när man tillåter sig äta onyttigt på max. nu grinar jag lite till. jag får väl göra som sandra (gjorde en gång) och dricka mjölk istället, men kan det verkligen passa?
 
neeej! det snöar riktigt mycket nu. nu grinar jag ännu mer. vi som hade så härligt vårväder igår.
 
fasen vilken början på dagen det här var, det är nog lika bra att lägga sig igen och grina ut ordentligt. eller näää, jag ska gå till iksu och bli glad igen med bodyjam och forza.

Kommentarer
Postat av: isse

mjölk passar till allt!

2006-04-06 @ 10:48:57
Postat av: Frida

Ja, vad har egentligen hänt med statistike. Mysko?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback