träning igen :)

vad vuxen jag känner mig när jag får sånadär bonuscheckar från ica hemskickade. tyvärr kommer jag aldrig ihåg att ta med dem till affären, har nog fyra stycken på kylen just nu.
 
att äntligen få träna igen var ruskigt skönt, på funken fick vi till och med köra mot varandra som vi alltid brukade göra hemma i happis för många år sedan. king var det :) mina fötter fick dock en chock av två timmars studsande och "trampdynorna" är alldeles ömma nu. och ena benhinnan bråkar lite. R påstår att han kan massera bort det, men att jag kommer skrika som en stucken gris. jag vet inte om jag vågar.
 
hmm, att jag sitter och lyssnar på en låt som heter "put your ass in the air" drar ner den där vuxen-känslan en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback