söndag

I brist på annan sysselsättning har jag snokat omkring på lunarstorm och kommit fram till att 99% (svag överdrift kanske) av medlemmarna av kvinnligt kön verkar ha skaffat barn/är gravida. ja, de i vår ålder och yngre. jag blir rädd, inte är det väl dags för sånt på många-många-måååååånga år, väl?! nej för tusan.
 
fasen, men skulle ha en egen tvättmaskin. eller bara det fanns tvättstuga i huset skulle jag vara nöjd! mycket tvätt = fyra vändor till tvättstugan. väldigt, väldigt ansträngande. 
 
åååh, imorgon är det måndag :)
(tänk positivt!)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej! Barn är visserligen underbara men det är lååååångt dit *håller med* Appropå måndagar så är det faktiskt tisdagar som är värst...Därför att:
Måndagar: det har precis varit helg
Onsdagar: det är lillördag och mitt-i-veckan
Torsdag: Det är nästan fredag
Fredag: Det är fredag
Lördag: Helg!!
Söndag: Helg!!
Men tisdagar..? Urk... Ha det bra!

Postat av: jonna

hmm, men på tisdagar är det ju onsdag imorgon, och då är det nästan helg ;P nej men jag tycker faktiskt om måndagar, på riktigt. söndagarna är helt klart värst!

2006-04-03 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback