skvallerbytta

Åo maj gaaa. har suttit och pratat med systeryster på MSN och i telefon och blivit uppdaterad med det senaste (och lite äldre) skvallret från Haparanda. och fy sjutton säger jag bara, det var så sjuka och saftiga historier så öronen höll på att trilla av.
och för första gången kändes det faktiskt riktigt skönt att inte behöva bo där, där alla vet allt om alla. att komma hem på besök en vecka är nog alldeles tillräckligt faktiskt.
 
Söstsugen är jag! har försökt få bort det genom att dricka massa vatten, men nu vet jag inte om jag orkar stå emot längre. det blir många toabesök dessutom. och glass finns ju i frysen... mm..
 
Wow, jag hann se cirkus 7 minuter av sofis mode, nästan rekord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va då? vad finns det för sjukt i Hap?
Kom hem så fort som möjligt. o stanna minst två veckor./saknar dig

2006-04-06 @ 20:39:22
Postat av: Sandra

http://www.haparanda.se/pdf/IkanoSve.pdf

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback