lördagsmorgon

Dagens frukost:
- en halv vitlöksbaguette
- choklad
- en halv grapefrukt (som enligt R ska ätas med sked. kan meddela att det funkar väldigt dåligt, jag fick grapefruktsaft i håret och båda ögonen)
- jordnötsringar
- kladdkaka
 
säkert mycket bra näringsmässigt sett och så. jag borde kanske bli kostrådgivare trots allt... man kan inte äta gröt sju dagar i veckan.
 
har just sett veckans OC-avsnitt, nu sitter jag och väntar på innebandyfinalen som börjar om ungefär en halvtimme eller så. sen blir det kanske ett aerobicpass. och jag borde skriva en lista över vad som ska packas ner inför hemresan, utan en sådan lista skulle jag komma till haparanda och märka att jag glömt allt viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback