hata bussresor

Bara för att jag vet att jag inte kommer få träna på över en vecka (åo maj) drömde jag att jag var på ett pass. sandra, det var t.o.m. step dance. visserligen med lite balettsteg, och visserligen i en korridor på ett sjukhus, men ändå.
 
Jag fasar inför den här bussresan. mååånga timmar ensam i en buss. man kan inte dricka nåt, för att använda toaletten på bussen är verkligen inte ett alternativ. att plugga hade vart en bra sysselsättning, om jag inte blivit så åksjuk av att läsa på bussen. kan ingen bara ge min en lagom mängd sömnmedel? mellan 12.15-18.35 vill jag vara ungefär lika vaken som en klubbad säl.
 
kanske ska springa in på universitetssjukhuset och kolla om de har nåt åt mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig resa! Det går nog bra ska du se... hälsa alla där hemma så ses vi om några dagar!

Postat av: Danne

Att åka buss och tåg är ju fantastiskt!

2006-04-11 @ 19:26:17
URL: http://writers-edge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback