nu är jag less

Alltså den här skrivuppgiften är avskyvärd, jag får verkligen inget grepp om vad det är jag ska skriva! Och det gör mig så frustrerad!
Så när jag lämnar in papprena på tisdag kommer det väl låta ungefär såhär:
 
"Jaha... men det var inte så jag menade. Du får nog ta och skriva om det här till imorgon, eller så blir du underkänd och får jobba som gatusopare/städerska/fimpplockare resten av ditt liv."
 
... Svordom...
 
Tänkte försöka läsa lite om sverige under 1900-talet istället, men efter 23 sidor märkte jag att jag läste utan att förtså vad jag läst. Så jag lade ner det.
 
blä.

Kommentarer
Postat av: mm

Hoppas du får jobba som städerska resten av ditt liv.
"Alla städerskor var underkända i skolan.." ungefär.

limauniformdeltaechoromeo

2005-09-04 @ 16:26:20
Postat av: ef

Heh, värst vad du klagar i varje inlägg om skolarbetet då.
Det är annorlunda på högskola, det är mycket mer att göra, och det krävs att man har en helt annan nivå av självdiciplin.

Själv har jag kring 300 sidor akademisk text om systemanalys att läsa denhär veckan, plus en inlämningsuppgift om algorimtik till onsdag, och en större inlämningsuppgift till nästa måndag om systemvetarens arbetsuppgifter. Och så blir man förkyld, just när man har det som stressigast! ;-)

Postat av: jonna

ef: jooo jag vet, måste försöka sluta med det. du verkar ha det värre, men jag har blivit så slö under mitt icke-pluggar-år.

det andra orkar jag inte ens svara på.

2005-09-04 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback