inga dansställen

alltså är det inte konstigt att det inte fanns ett enda ställe där vi alla fyra kunde komma in igår!?
antagligen var det 20 års åldersgräns eller så krävdes kårkort. vafaaan. det här är umeå, till och med i haparanda hade vi haft valmöjligheter. det var riktigt så jag längtade efter umppari.
 
så vi fick stanna hos emma och snacka goja ist :)
 
och sen skulle vi gå
hela vägen hem, fråga mig inte varför. emma prackade på oss kläder så vi inte skulle frysa. jag var skitcool i värsta YO-YO- hiphopmössan medans sandra fick en huvudbonad som måste ha snotts från inspelningarna av Ronja Rövardotter.
tog över en timme att komma hem, så först efter tre nångång fick jag sova.
 
idag måste jag läsa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

på dragonen då?? De är väl från 18? vid max

2005-09-12 @ 00:38:15
Postat av: Jonna

nej för dragonen var stängt, det var nåt nytt på g där.

2005-09-12 @ 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback