...

hade handledning om uppsatsen vi skrev, skönt att ett moment är avklarat iaf. imorgon är det dags för gruppredovsningen och snart har vi jullov. nästan.
 
skulle vara kul att åka hem och hälsa på om ett tag.. men det tror jag inte att jag hinner förän efter tentan nångång i slutet av oktober. huh.
 
förövrigt var det nästan lite märkligt att jag fick med mig alla kläderna hem från den där bastuflotten igår, ett tag var verkligen allt borta. men jag saknar mitt lypsyl, hur ska jag klara mig utan det?
sorg.

header_prickar

Kommentarer
Postat av: ef

Tiden går helt sjukt snabbt när man har så fullt upp varje dag. Fredag IGEN!?! Veckan som gått känns som ett par dar på sin höjd.
Och nästa vecka har jag ÄNNU mer att göra (två inlämninguppgifter). Suck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback