pizza och träning... hmmm.

jag måste bli hungrig nu, bums med det samma!
ska ju äta pizza, och när man för en gång skulle äter det (ja vi är ju så nyttiga nuförtiden) ska man minsann vara hungrig.
sandra förbjöd mig att öppna påsen med nötter, men det råkade jag ju göra iaf och sköt därmed upp hungern ytterligare lite till.
 
annars då?
var på aerobic idag, usch vad skönt det är att få träna så man blir riktigt svettig och härlig.
men mot slutet kom det in nåt gäng med videokamera och började filma, det var inte riktigt lika kul. står det nån och filmar när man är alldeles röd i ansiktet och svettig som en jag-vet-inte-vad så tappar man koncentrationen. och börjar plötsligt glömma bort stegen.
  
fasen det var värsta special-två-timmars-pass idag. det hade jag velat vara med på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback