Fredagsfyran v40 -05

Tema: Internet


1. Vilken sajt besöker du oftast?
just nu måste det ju vara nyligen.se... favoritlistan måste ju kollas flera gånger om dagen.
 
2. Vilken är den bästa sajten?
vet inte. har ingen favorit tror jag.
 
3. Chattar du och i så fall var?
åååh nej, inte längre. förut var vi tokiga i det, eller det var väl alla? förstår inte, inte tusan skulle jag lämna ut mitt telefonnummer åt okända internet-raggare nu... varför gjorde man sånt?
  
4. Är du med i någon community?
jaaa, lunarstorm. förut var jag stammis, nu har det trappats ner ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

...ja, det kommer jag ihåg ;) fast nog försöker man ju förtränga det :P

2005-10-07 @ 23:51:14
Postat av: jonna

haha, ja visst gör man det :)

2005-10-08 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback