skägg och spagat

jag och sandy har stretchat, vi tyckte att en dag borde vara en ganska lagom tid för att lyckas komma ned i spagat/split. hoppades på att vi skulle kunna googla fram någon "gå ner i spagat på en timme-guide", men det gick inte nå vidare bra.
 
istället kom vi in på skägg från a till ö här -->
http://www.svt.se/drama/killing/bengunnar/html/atillo.htm (ja, jag får ju inte länkarna att fungera längre... VARFÖR?!)
det var en rolig lista, det finns mycket saker man kan göra med skägg.

Kommentarer
Postat av: ef

skägg är fint, jag har låtit min goatee växa på under hösten så nu är den ganska lång och rolig. :-)

Postat av: jonna

haha, då kan du ju följa de där punkterna om du har lite att göra nån dag :P

2005-11-13 @ 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback