bastu och julsug

har snabb-bastat på iksu idag, det var ett bra tag sen sist och riktigt skönt!
men i umeå sitter man tydligen och äter i bastun, knasigt. okej vi snackar ju inte trerätters middag, men ändå. 
innan bastun var vi på aerobicpass. 80 personer på ett pass är nästan liiiite för många, tar man ut stegen ordentligt skuttar man in i folk eller slår till någon. besvärligt.
  
bostaden har rest upp en julgran här utanför vardagsrumsfönstret. ljusen är visserligen inte tända ännu, men tänk så mysigt det kommer bli sen. ojojOJ vad jag är julsugen nu!
funderar på att baka lussekatter på söndag, och nån dag måste jag ta mig ner på stan och köpa några julklappar. dessutom jag har en julkalender som jag fått från mina älsklings-favvo-bästis-affär, ica glunten. 
 
nu ska vi äta pepparkakor :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får väldigt, väldigt gärna hänga på oss imorgon. Då vi ska ner på stan och handla lite :) åtminstone kika, om man hittar nåt!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback