sleeping beauty

 

Ha, ha Hannu, kolla vem jag blev då! :)
Men vaddå, jag svarade ju att jag inte gillade att sova så mycket.. fast det kanske inte hon heller gjorde, hon hade ju inte så mkt till val.

 

You scored as Sleeping Beauty. Your alter ego is Princess Aurora, a.k.a. Sleeping Beauty! You are beautiful and enchanting, and as sweet as ever.

Sleeping Beauty

 
63%

Goofy

 
56%

Snow White

 
38%

Cinderella

 
38%

Pinocchio

 
38%

Cruella De Ville

 
31%

The Beast

 
31%

Donald Duck

 
25%

Peter Pan

 
25%

Ariel

 
25%

Which Disney Character is your Alter Ego?
created with QuizFarm.com

Kommentarer
Postat av: Hannu

Jävlar. Det är ju fullträff för dig som blondin ;)

2005-06-02 @ 07:50:54
Postat av: mazquara

hahaa jag blev samma, vad tråkigt : P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback