Sveriges värsta tv-program?

Shit alltså, här om dagen läste jag på nån blogg om uppföljare till "Sveriges värsta bilförare", och jag trodde att det var ett skämt.

 

Men icke sa nicke, för på tv4's hemsida kan man minsann anmäla sig till de mycket prestigefyllda tävlingarna
Sveriges värsta make
- dansare
- hemmafixare
- kock
- älskare (tror ni nån kommer anmäla sig..?)
- pensionär (?!)
- sångare
- fru
- husse/matte
- lantis
- stadsbo
- fegis

 

Nej nu är nog tv4 ute och cyklar.
Jag menar, sveriges värsta pensionär... det låter ju inte som någon enorm succé. Och hur många fel kan man göra som pensionärer egentligen? Jag förstår ju hur man kan vara en dålig kock eller sångare. Men pensionär!?

 

Och den som anmäler sin partner till tävligen om värsta make/fru... ja risken är ju stor att man inte har någon så länge.


men vad vet jag?


Kommentarer
Postat av: Anders Nilsson

Trevligt att läsa om att du är intresserad av vårt program. Om du (eller någon annan som läser detta) vet någon som skulle kunna tänkas ställa upp som Sveriges värsta make, så hör gärna av er...

MVH
Anders Nilsson
Researcher, Sveriges värsta...

2005-10-05 @ 11:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback