suck

Möte med kvinna i affären idag:

 

- Hallå du, kom hit! Har ni inte coops äppeljuice?

- Nej tyvärr, den verkar ha tagit slut. Men bob har ju också äppeljuice, du kan ju ta den?

- Jo men jag ville ju ha coops. och nu måste jag ju göra ett val här, förstår du inte att det blir svårt?!

- jaaa... men tyvärr har vi inte den för tillfället.

- men på lagret då?! har ni inga på lagret?!?

- nej, jag tror att om det hade funnits så hade de nog slängt upp dem på hyllan.

- hördudu, jag har inte sagt nåt om att man slänger saker på hyllorna! jag har faktiskt också jobbat i butik en gång i tiden!

 

 

ja, vissa kunder orkar man nääästan inte med.


Kommentarer
Postat av: ef

härligt i servicebranchen. hit till fotobutiken kommer det mycket medelålders folk och frågar om megapickels o sånt roligt.
eller så blir dom förbannade när det inte blir bra bilder med en kamera från Lidl som kostade 20kr.

2005-07-01 @ 12:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback