studenttider

Är ännu på jobbet, slutar om cirkus 10 minuter.

tiden går riktigt sakta...

 

Efteråt ska jag till grannen och gratta henne till studenten. Tänk, det är redan ett helt år sedan vi stod där på borggården med 20 kilo blommor runt halsen!

tiden har visst gått fort iaf...

 

Är lite sugen på att fara ut ikväll också. men jag är inte säker.

 

det som talar för:
- det borde vara mkt folk ute
- måste ju kolla hur det är med rökförbudet
- och ... fan jag kommer ju inte på något mer!

 


saker som talar emot:
- jag har inte en droppe alkohol på lager. (brukar jag ha det? nej.)
- och jag börjar jobba klockan 09.00 imorgon. nå, på det här bygget finns det ju huvudvärkstabletter iaf.. vad jag nu ska med dem till när jag inte har någon alkohol...

 

äsch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback