sommar och sol!

Oj oj, vi har haft varmt idag.

Riktigt jäkla varmt!

27 grader visade termometern i skuggan, den i solen visade på max.

Och jag höll på att dö.

 

Har faktiskt aldrig varit till någon sånt där varmt semesterresmålsland, men allvarligt talat vet jag inte om jag skulle klara av det.

Jag menar, en sommardag uppe i norra sverige och jag håller på att smälta. Hur ska det då vara nere kring medelhavet eller ekvatorn? Huh.

 

Nå, eftersom det varit så varmt beslutade jag mig för att ta årets första dopp idag.
Kring åttatiden åkte vi iväg till stugan, badade bastu, drack lite öl, badade i havet och spelade kort efteråt. Det var riktigt mysigt!
Tyvärr hade vi sällskap av omkring 35.000 mygg. De var inte alls lika mysiga. Så inatt kommer jag nog få ligga vaken och klia mig.

 

Funderade på att lägga upp nån mysig sommarbild här, men det får bli en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback