inga karuseller

Idag var tivolit färdigbyggt, så vi har varit där och kletat ner oss med sockervadd.

Några karuseller blev det inte. De såg ju så jädra ostabila ut, och knakade otäckt gjorde de.

Vad säger ni om denna  t.ex?

Aldrig att jag skulle sätta mig i den frivilligt. Korgen jag var inlåst i skulle ju garanterat lossna.

 

 

 

Istället for vi och spelade minigolf.

I börjar var jag så jävla värdelös så det var inte sant och mina systrar skrattade bara åt mig. 

Men jag skärpte till mig och slutade baaaara näst sist.

Hurra.


Kommentarer
Postat av: simple mind

Jösses. Zipper ser ut att kunna skada din hälsa allvarligt!

Postat av: Mikael Björnfot

Hm, hette det nåt i stil med "Axels tivoli" eller nåt? Dom var i Luleå i helgen, inte var det någon som skadade sig. :P

2005-06-16 @ 21:47:57
URL: http://bjornfot.blogspot.com
Postat av: Jonna

Ja den ser livsfarlig ut, men min syster säger nu att den var jäääätterolig.
och javisst, det var axel som var här också.

2005-06-18 @ 19:25:19
Postat av: Martin

Alltså jag åker allt på det där tivolit och inget är läskigt jag gorde av med 2800 kr på detta tivoli.

2007-04-20 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback