gristidningar!

Kvinna invalidiserad efter krock med "Sveriges värsta bilförare"
Emelia Nyvall, 22, korades till Sveriges värsta bilförare i TV4 i går.
  Vad som inte är känt är att hon själv varit inblandad i en allvarlig trafikolycka.
  -Jag är invalid och förtidspensionär, säger kvinnan som skadades i kraschen.

 

Sådär påbörjas en artikel i aftonbladet, och ja det verkar ju vara en riktigt smaskig nyhet.

Synd bara att olyckan skedde för 10 år sedan och det var mamman som körde.

 

Plus att olyckan verkligen inte var deras fel, nej tillslut visar det ju sig att de kördes på bakifrån av en skolbuss vilket ledde till att bilen slungades över till andra sidan vägen och då krockade med en mötande bil.

 

Ibland visar kvällstidningarna verkligen hur grisiga de är.

Usch, jag blir så arg.


Kommentarer
Postat av: Fiddelie Nyvall

Hej.
Jag är lillasyster till Emelia, och var med i den bilolyckan.
Jag tycker det är hemskt att de drar upp det, och får det att låta som att det var hennes fel. Hon var tretton år när det hände. Det var inte hennes fel att vi krockade.

Mvh

2006-05-19 @ 13:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback