fika och digitalkameror

 

Ååh, jag borde baka tårta/smörgåstårta.

Orka.

Undrar hur besvikna folk blir om det inte finns något fika alls när de kommer hit imorgon. De går nog hem igen tror jag.

 

Det är jag som fyller år, då ska jag inte behöva baka och tjorva.

Jag ska få sitta och bli matad med maränger hela dagen.. om jag nu av någon anledning skulle vilja det.
Det vill jag inte.

 

Var med mamma och pappa och kollade på digitalkameror idag.

Den här ville jag ha för att den var så söööt. Synd att bildkvalitén inte alls var lika bra som i den här.

Jag försökte på alla sätt få olympus lilla söta att verka lika bra som den från canon, men jag lyckades nog inte övertala någon.

Inte ens mig själv tror jag. Attans.


Kommentarer
Postat av: ef

Dom är helt okej kameror bägge två. mju'n har juh den fördelen att den är liten och får plats i fickan, och det väger tyngre för mig om man vill ha en kamera man har med sig ofta. A520an är snäppet bättre på alla bildmässiga aspekter, men tyngre o klumpigare, och samtidigt inte SÅ mycket bättre.
Om man tänker fotografera seriöst så blir man ändå bara besviken. Nåja, tänkte bara säga. ;) (ps. jag jobbar på fotobutik)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback