Femman v.26

1. Vilka 5 ingredienser ska en "riktig" midsommarafton innehalla enligt dig?
- bra väder
- sill och potatis
- familjen
- jordgubbar
- ledighet!


2. Det sags ju att man drommer om sin tilltankta pa midsommarafton, sa handen pa hjartat, vem dromde du om?
Det var så länge sen nu, så det har jag glömt!


3. Var placerar du midsommarafton om du rangordnar arets storhelger?
Efter julafton tror jag...


4. Beratta om ett "perfekt" midsommarminne?

Undrar om jag har något..?
Men förut brukade vi och grannarna fira tillsammans i parken bakom vårat hus. Då gjorde vi egen majstång och allt, det var mysigt :)


5. Beratta om ett ovanligt midsommarminne?
Nej någon ovanlig midsommar har jag nog inte varit med om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback