dåligt humör

Vissa arbetsdagar önskar man bara att man kunde gå hem och krypa ner under täcket igen.

 

Blev riktigt less över en sak som jag nog inte kan skriva här..
Sen var vi förstås alldeles för lite personal, som vanligt. Varför ska vi vara mindre personal under sommaren, när vi har mycket mer kunder då?

Nej ibland undrar man ju hur chefen tänker.

 

Dessutom har jag ruskigt ont i baken efter att ha suttit i kassan hela dagen.
Som alla gamlingar som får liggsår ungefär.
Fast jag får nog inga sår som det kryper omkring larver i iaf.. Då säger jag upp mig.

Måste till gymmet och träna och förhoppningsvis bli på lite bättre humör.


Kommentarer
Postat av: Mikael Björnfot

Kan du inte stå upp då, så slipper du få ont i arslet? :D

Postat av: jonna

jag är för slö för det :P
nej men nog brukar jag stå ett tag då och då också.

eller så tar jag med mig en riktigt mjuk kudde att sitta på ;)

2005-06-27 @ 19:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback