bus-ad

Ja jag kan ju konstatera att jag inte var någon mästare på att kleta ut brun utan sol på mina ben.

 

Av någon anledning tänkte jag inte alls på att sätta lite kräm på fötterna också, så nu har jag som en skarv på anklarna. Tur att det är lite småruggigt ute nu så jag inte får för mig att gå omkring i sandaler, det skulle se tokigt ut.

 

Sedan var jag jätteförsiktig med krämen på knäna, man har ju hört att de kan bli alldeles för mörka och så. Men jag var för försiktig, så mina knän är bleka. Ajjdå.

 

Nåja, övning ger färdighet säger man ju.
Eftersom jag måste sitta på konsum hela halva sommaren har jag inga som helst förhoppningar om att få naturligt solbrända ben.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Gjorde samma misstag första gången jag skulle kleta BUS på benen för ett par veckor sedan, det blev inte så snyggt.. *s* Men man lär sig ju!

Postat av: Jonna

haha, skönt att veta att jag inte är ensam :)

2005-06-05 @ 21:31:09
Postat av: sofie

rekommenderas

2005-11-26 @ 23:55:05
URL: http://www.turbotan.se/brun-utan-sol/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback