bostäder..

Hur är det tänkt man man ska lyckas fixa en bostad..?

 

Funderar på att flytta till umeå för att plugga till hösten, då kan det vara en fördel om man har nånstans att bo.

problemet är bara att jag inte har varit smart nog att ställa mig i bostadskö redan för nåt år sen.

så de lägenheter jag har nån chans att få är

- 3:or och 4:or, som blir liiiite för stort och alldeles för dyrt för mig!

- eller de som ligger en sisådär 300 kilometer från stan...

 

 

och studentbostäderna kan jag inte söka till eftersom jag inte fått nåt antagningsbesked ännu...

 

nåja, det löser väl sig, har ju tid på mig ännu.
och man kan ju alltid bo i korridor, fast jag hellre skulle vela ha en egen liten etta eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet ju att mitt erbjudande fortfarande står kvar ;)

2005-06-27 @ 23:14:59
Postat av: Jonna

joooo, du är allt snäll du :)

2005-06-28 @ 11:50:41
Postat av: ef

Jag har samma problem. *sucka tungt* Ställde mig i kö i oktober förra året. Smaaart man är. Nå, jag ska flytta med bruden så lite större lägenhet är att föredra, så då är det lite lättare att skaffa också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback